Ver Investigador - - Prisma - Unidad de Bibliometría

Raquel Cañete Yaque

Predoctoral PIF VI Plan Propio
rcanete@us.es
Área de conocimiento: Proyectos de Ingeniería
Departamento: Ingeniería del Diseño
Grupo: Diseño e Ingeniería - TEP-992 (Universidad de Sevilla)
Tipo Año Título Fuente
Artículo2023 Applications and multidisciplinary perspective on 3D printing techniques: Recent developments and future trends Materials Science and Engineering: R: Reports
Ponencia2023 Applying Technology to Adapt Assistive Products to the Sensorial Characteristics of Children with Autism: A Review 2023 IEEE 11th International Conference on Serious Games and Applications for Health, SeGAH 2023
Artículo2023 Visual Design for Autism: Exploring Stimulation and Perception of Products for Hyper- and Hyposensitivity International Journal of Visual Design
Ponencia2023 Visual Stimulation and Perception for Children with Autism: Exploring Visual Qualities for Inclusion in Toys Lecture Notes in Mechanical Engineering
Artículo2022 ASDesign: a user-centered method for the design of assistive technology that helps children with autism spectrum disorders be more independent in their daily routines SUSTAINABILITY
Capítulo2022 ASDESIGN: método centrado en el usuario para el diseño de tecnología asistencial que ayude a niños con trastorno del espectro autista a ser más independientes en sus rutinas Sinergias en la investigación en STEM
Revisión2022 Assistive technology to improve collaboration in children with ASD: state-of-the-art and future challenges in the smart products sector SENSORS
Artículo2022 Importance of participatory methods when designing for inclusivity: exploring how Covid-19 has highlighted the search for interconnected needs in family life International Journal of Design in Society
Artículo2021 KEYme: multifunctional smart toy for children with autism spectrum disorder SUSTAINABILITY
Ponencia2021 Pepe: an adaptive robot that helps children with autism to plan and self-manage their day ACM International Conference Proceeding Series
Este investigador no ha dirigido/tutorizado tesis
El investigador no tiene ningún proyecto asociado.
El investigador no tiene ningún resultado de investigación asociado