Juan Pedro Cabrera Sanchez

Profesor Sustituto Interino
jcabrera10@us.es
Área de conocimiento: Comercialización e Investigación de Mercados
Departamento: Administración de Empresas y Marketing
Grupo: Marketing Analítico y Digital (SEJ-634)
Tipo Año Título Fuente
Artículo2021 Co-active neuro-fuzzy inference system model as single imputation approach for non-monotone pattern of missing data NEURAL COMPUTING & APPLICATIONS
Corrección2021 Correction to: Co-active neuro-fuzzy inference system model as single imputation approach for non-monotone pattern of missing data NEURAL COMPUTING & APPLICATIONS
Artículo2021 Identifying relevant segments of AI applications adopters – Expanding the UTAUT2’s variables TELEMATICS AND INFORMATICS
Artículo2021 Intention to take COVID-19 vaccine as a precondition for international travel: application of extended norm-activation model INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH
Artículo2021 Measuring behavioural intention through the use of greenwashing: a study of the mediating effects and variables involved SUSTAINABILITY
Artículo2021 Performance of retail stores at airports and their role in boosting traveler satisfaction and willingness to repurchase SUSTAINABILITY
Artículo2021 Predicting Big Data adoption in companies with an explanatory and predictive model FRONTIERS IN PSYCHOLOGY
Artículo2021 Researching COVID-19 tracing app acceptance: incorporating theory from the technological acceptance model PEERJ COMPUTER SCIENCE
Artículo2020 Acceptance and use of big data techniques in services companies JOURNAL OF RETAILING AND CONSUMER SERVICES
Artículo2020 Cryptocurrencies as a financial tool: acceptance factors MATHEMATICS
Capítulo2020 El greenwashing o como destapar estrategias comerciales de ventas falsas que se apoyan en una filosofía “verde” XXX Jornadas Luso-Espanholas de Gestão Científica: cooperação transfronteiriça : desenvolvimento e coesão territorial : livro de resumos
Artículo2020 Factores que afectan a la adopción y uso de la app de Airbnb Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao
Artículo2020 Online recommendation systems: factors influencing use in E-commerce SUSTAINABILITY
Artículo2020 Private label and macroeconomic indexes: An artificial neural networks application APPLIED SCIENCES-BASEL
Artículo2019 Factors affecting the adoption of Big Data analytics in companies RAE-REVISTA DE ADMINISTRACAO DE EMPRESAS
Capítulo2018 Extendiendo el modelo UTAUT para evaluar los factores que afectan a la adopción del Big Data en empresas españolas Nuevos horizontes del marketing y de la distribución comercial
Ponencia2018 Factores que afectan a la adopción del Big Data como instrumento de marketing en empresas españolas Interioridade e Competitividade: Desafios Globais da Gestâo. XXVIII Jornadas Luso-Espanholas de Gestâo Científica (2018)
Ponencia2018 Taller conceptual sobre la investigación cuantitativa IX Jornadas de Innovación e Investigación Docente. I International Workshop. Educational Innovation and Research. ACTAS de la Jornada Conjunta.
El investigador no tiene ningún proyecto asociado