Año: 2022
Journal Impact Factor (JIF): 2.7
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | SSCI | 113/269 | Q2 | T2 | D5 |
PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL | SSCI | 27/60 | Q2 | T2 | D5 |
Año: 2022
Journal Citation Indicator (JCI): 1,140
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | 194/759 | Q2 | T1 | D3 | 74,51 |
PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL | 22/73 | Q2 | T1 | D3 | 70,55 |
Año:
2022
CiteScore:
4.600
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 237/1469 | Q1 | T1 | D2 |
Psychology (miscellaneous) | 11/71 | Q1 | T1 | D2 |
Developmental and Educational Psychology | 89/343 | Q2 | T1 | D3 |
SJR año:
2022
Factor de Impacto:
1.240
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 119/1437 | Q1 | T1 | D1 |
Developmental and Educational Psychology | 64/349 | Q1 | T1 | D2 |
Psychology (miscellaneous) | 38/284 | Q1 | T1 | D2 |