Calidad metodológica y eficacia en programas de formación

Referencia: US-1263096

Tipo: Proyecto de investigación
Programa financiador: Proyectos I+D+i FEDER Andalucía 2014-2020
Entidad financiadora: Junta de Andalucía (Consejería de Economía y Conocimiento)
Ámbito: Autonómico
Convocatoria competitiva:
Fecha de inicio: 01/02/2020
Fecha de fin: 31/01/2022
Participantes en la financiación
Nombre Rol
Aloe, Ariel M. Investigador/a
Anguera Argilaga, María Teresa Investigador/a
Becker, Betsy Jane Investigador/a
Chacón Moscoso, Salvador Responsable
Losada López, José Luis Investigador/a
Lozano Lozano, José Antonio Investigador/a
Padilla Muñoz, Eva María Investigador/a
Portell Vidal, Mariona Investigador/a
Sánchez Meca, Julio Investigador/a
Sanduvete Chaves, Susana Responsable
Stewart, Gavin B. Investigador/a
Publicaciones relacionadas
Tipo Año Título Fuente
Artículo 2022 Predictive factors of mental health in survivors of intimate partner violence in Chile JOURNAL OF INTERPERSONAL VIOLENCE
Artículo 2021 Couples extrinsic emotion regulation questionnaire: psychometric validation in a Chilean population PLOS ONE
Revisión 2021 Effect of a ketogenic diet on the nutritional parameters of obese patients: a systematic review and meta-analysis NUTRIENTS
Artículo 2021 From randomized control trial to mixed methods: a practical framework for program evaluation based on methodological quality ANALES DE PSICOLOGIA
Artículo 2021 Gender-based performance in mathematical facts and calculations in two elementary school samples from Chile and Spain: an exploratory study FRONTIERS IN PSYCHOLOGY
Artículo 2021 Profile of mood states factor structure does not accurately account for chronic pain patients PAIN MEDICINE
Artículo 2021 Spanish adaptation of the inventory brief child abuse potential and the protective factors survey FRONTIERS IN PSYCHOLOGY
Artículo 2021 Work climate scale in emergency services: abridged version INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH
Artículo 2020 Manual material handling training: the effect of self-observation, hetero-observational and intrinsic feedback on workers’ knowledge and behaviour INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH
Artículo 2020 The Impact of Family Environment on Language Development of Children With Cochlear Implants: A Systematic Review and Meta-Analysis Ear and hearing
Nota: la fuente de financiación de las publicaciones se ha obtenido de WOS