Ver Financiación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Diseño, producción y evaluación de t-MOOC para la adquisición de competencias digitales del profesorado universitario

Referencia: US-1260616

Tipo: Proyecto de investigación
Programa financiador: Proyectos I+D+i FEDER Andalucía 2014-2020
Entidad financiadora: Junta de Andalucía (Consejería de Economía y Conocimiento)
Ámbito: Autonómico
Convocatoria competitiva:
Fecha de inicio: 01/02/2020
Fecha de fin: 30/04/2022
Participantes en la financiación
Nombre Rol
Cabero Almenara, Julio Responsable
Barroso Osuna, Julio Manuel Responsable
Martínez Gimeno, Almudena Investigador/a
López Martínez, Antonia Investigador/a
Hervás Gómez, Carlos Investigador/a
Siles Rojas, Carmen Investigador/a
Granado Alonso, Cristina Investigador/a
Ballesteros Regaña, Cristóbal Investigador/a
Prieto Jiménez, Esther Investigador/a
Domínguez Fernández, Guillermo Investigador/a
Pérez Díez de los Ríos, José Luis Investigador/a
Alonso García, Santiago Investigador/a
Romero Tena, Rosalía Investigador/a
Barragán Sánchez, Raquel Investigador/a
Rodríguez Gallego, Margarita Rosa Investigador/a
Gómez del Castillo Segurado, María Teresa Investigador/a
Galera Núñez, María del Mar Investigador/a
Torres Barzabal, Luisa María Investigador/a
Gutiérrez Castillo, Juan Jesús Investigador/a
Aguilar Gavira, Sonia Investigador/a
Castaño Garrido, Carlos Investigador/a
Fernández Morante, María del Carmen Investigador/a
López de la Serna, Arantzazu Investigador/a
Benítez Gavira, Remedios Investigador/a
García Valero, María de la Cruz Investigador/a
Cebreiro López, Beatriz Investigador/a
Romero Andonegui, Ainara Investigador/a
Álvarez Molina, Ignacio Investigador/a
Tejada Gartano, Eneko Investigador/a
Piñero Virué, Rocío P. Investigador/a
Garay Ruiz, Urtza Investigador/a
Casal Otero, Lorena Investigador/a
Ruíz Palmero, Julio Investigador/a
Publicaciones relacionadas
Tipo Año Título Fuente
Artículo 2023 Validation of the attitude scale on prospective teachers' perceptions of the consequences on their psychological state: well-being and cognition. INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH
Artículo 2022 Autonomy, motivation, and digital pedagogy are key factors in the perceptions of spanish higher-education students toward online learning during the COVID-19 pandemic INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH
Artículo 2022 Differential analysis of the years of experience of higher education teachers, their digital competence and use of digital resources: comparative research methods Technology, Knowledge and Learning
Artículo 2022 Models of Future Teachers’ Adaptation to New Post-Pandemic Digital Educational Scenarios SUSTAINABILITY
Artículo 2022 Validation of the DigCompEdu check-in questionnaire through structural equations: a study at a university in Peru EDUCATION SCIENCES
Artículo 2021 Classification models in the digital competence of higher education teachers based on the DigCompEdu framework: logistic regression and segment tree Journal of E-Learning and Knowledge Society
Artículo 2021 Digital competence of higher education professor according to DigCompEdu. Statistical research methods with ANOVA between fields of knowledge in different age ranges EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
Artículo 2021 Perceptions of university students towards digital transformation during the pandemic EDUCATION SCIENCES
Artículo 2021 The Teaching Digital Competence of Health Sciences Teachers. A Study at Andalusian Universities (Spain) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH
Artículo 2020 Development of the teacher digital competence validation of DigCompEdu check-in questionnaire in the University context of Andalusia (Spain) SUSTAINABILITY
Nota: la fuente de financiación de las publicaciones se ha obtenido de WOS