Ver Financiación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Diseño, Producción y Evaluación de T-Mooc para la Adquisición por los Docentes de Competencias Digitales Docentes

Referencia: RTI2018-097214-B-C31

Tipo: Proyecto de investigación
Programa financiador: Plan Estatal 2017-2020 Retos - Proyectos I+D+i
Entidad financiadora: Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades
Ámbito: Nacional
Convocatoria competitiva:
Fecha de inicio: 01/01/2019
Fecha de fin: 31/12/2022
Participantes en la financiación
Nombre Rol
Cabero Almenara, Julio Responsable
Romero Tena, Rosalía Responsable
Domínguez Fernández, Guillermo Investigador/a
Aguiar Perera, María Victoria Investigador/a
Ortiz Colón, Ana Investigador/a
Rodríguez Pulido, Josefa Investigador/a
Roig Vila, Rosabel Investigador/a
Barroso Osuna, Julio Manuel Investigador/a
Llorente Cejudo, María del Carmen Investigador/a
López Martínez, Antonia Investigador/a
Rodríguez Gallego, Margarita Rosa Investigador/a
Barragán Sánchez, Raquel Investigador/a
Gutiérrez Castillo, Juan Jesús Investigador/a
Ballesteros Regaña, Cristóbal Investigador/a
Puig Gutiérrez, María Investigador/a
Torres Barzabal, Luisa María Investigador/a
Prieto Jiménez, Esther Investigador/a
Mingorance Estrada, Angel Custodio Investigador/a
Hermosilla Rodríguez, José Manuel Investigador/a
Martínez Gimeno, Almudena Investigador/a
Benítez Gavira, Remedios Investigador/a
Aguilar Gavira, Sonia Investigador/a
López Ruiz, Juan Ignacio Investigador/a
Palacios Rodríguez, Antonio de Padua Investigador/a
López Lozano, Lidia Investigador/a
Ruíz Palmero, Julio Investigador/a
Martínez Pérez, Sandra Investigador/a
Guillén Gámez, Francisco David Investigador/a
Serrano Hidalgo, Manuel Investigador/a
Publicaciones relacionadas
Tipo Año Título Fuente
Artículo 2023 Development of Digital Teaching Competence: Pilot Experience and Validation through Expert Judgment EDUCATION SCIENCES
Artículo 2023 Digital Competence of university students with disabilities and factors that determine it. A descriptive, inferential and multivariate study EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
Artículo 2023 Digital innovation in language teaching—analysis of the digital competence of teachers according to the digcompedu framework EDUCATION SCIENCES
Artículo 2023 Digital teaching competence according to the digcompedu framework. comparative study in different latin american universities JOURNAL OF NEW APPROACHES IN EDUCATIONAL RESEARCH
Artículo 2023 Estudio de la competencia digital docente en Escuelas Oficiales de Idiomas de Andalucía y su relación con las variables género y edad Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport
Artículo 2023 Social inclusion as a perspective for the validation of the "DigCompEdu Check-In" questionnaire for teaching digital competence EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
Artículo 2022 Pedagogical Patterns for tMOOC as a Social Technology of Relationship SOCIETIES
Artículo 2021 Comparative European DigCompEdu Framework (JRC) and Common Framework for Teaching Digital Competence (INTEF) through expert judgment Texto Livre: Linguagem e Tecnologia
Artículo 2021 Design and validation of t-mooc for the development of the digital competence of non-university teachers Technologies
Artículo 2021 The pandemic and changes in the self-perception of teacher digital competences of infant grade students: a cross sectional study. INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH
Artículo 2020 Evaluation of Teacher Digital Competence Frameworks Through Expert Judgement: the Use of the Expert Competence Coefficient JOURNAL OF NEW APPROACHES IN EDUCATIONAL RESEARCH
Artículo 2020 Teaching Digital Competence and Eco-Responsible Use of Technologies: Development and Validation of a Scale SUSTAINABILITY
Artículo 2020 The Challenge of Initial Training for Early Childhood Teachers. A Cross Sectional Study of Their Digital Competences SUSTAINABILITY
Nota: la fuente de financiación de las publicaciones se ha obtenido de WOS